Семінари, тренінги, курси

ISO 9001: управління документованою інформацією (вебпрактикум)

 YA     Yasys 

Під патронатом професійного е-журналу «Управління якістю» та системи «Онлайн-консультант фахівця з якості»

zoom

Ціна за мінімальний термін передплати 4099 грн
Додати в кошик
Опис
Програма
Ви – фахівець, який, мов титан, тримає на собі систему управління якістю підприємства
Складання, ведення й актуалізація документації СУЯ – Ваших майстерних рук справа
Прагнете перетворити ведення документації за ISO 9001:1015 з формальності на дієвий автоматизований інструмент, що заощадить час, кошти й знизить рівень стресу напередодні аудитів

 

Тоді Вам точно сюди – на вебпрактикум до топової експертки професійного е-журналу «Управління якістю» та системи «Онлайн-консультант фахівця з якості» Олени Шульги, менеджерки систем якості й харчової безпечності, фахівчині з упровадження ISO 9001, ISO 22000, FSSC 22000, АІВ та побудови стратегії покращення.

 

програма

 

На Вас чекають 3 насичені тематичні блоки:

Життєвий цикл документації СУЯ: особливості управління документацією
Обов’язкові документи і записи відповідно до вимог ISO 9001: 2015
На розсуд підприємства: необов’язково, але рекомендовано

 

Вартість участі:

Вебпрактикум + друкований сертифікатВебпрактикум + електронний сертифікат
4 099 грн 3 959 грн 
Для передплатників е-журналу «Управління якістю» та системи «Онлайн-консультант фахівця з якості» діє спеціальна знижка на участь – 10%.

 

Кожний учасник вебпрактикуму отримає:

 сертифікат про участь у профільному заході від професійного е-журналу «Управління якістю»
індивідуальні роз’яснення та відповіді на запитання
повний відеозапис заходу
Блок 1.Життєвий цикл документації СУЯ: особливості управління документацією
11.00 – 11.50 
  • Паперовий VS електронний документообіг СУЯ: вимоги щодо кожної з форм + зауваги в умовах воєнного стану
  • Розробляємо та уніфікуємо ідентифікацію документів: приклади
  • Актуалізація документованої інформації: акценти та періодичність
  • Забезпечення доступності документації, оперативність пошуку та захист від ненавмисних змін
  • Терміни зберігання документації СУЯ на підприємстві
  • Знищення документації
  • Особливості надання документації під час перевірок та аудитів, комерційна таємниця підприємства
 Технічна перерва – 10 хв.
Блок 2.Обов’язкові документи і записи відповідно до вимог ISO 9001:2015
12.00 – 12.45
  • Сфера застосування системи управління якістю (п. 4.3)
  • Політика у сфері якості (п. 5.2)
  • Цілі у сфері якості (п. 6.2)
  • Критерії оцінювання та відбору постачальників (п.8.4.1)
  • Записи про навчання, навички, досвід і кваліфікації (п. 7.2)
  • Записи про аналіз вимог до продукції і послуг (п. 8.2.3.2)
  • Записи про характеристики продукції, що виготовляється, послуги та роботи (п. 8.5.1)
  • Записи про власність замовника (п. 8.5.3)
  • Записи про контроль змін (п. 8.5.6)
  • Записи про відповідність продукту (послуги) критеріям приймання (п. 8.6)
12.45 – 13.00Відповіді на запитання учасників
13.00 – 14.00Перерва на обід
Блок 2. (Продовження)
14.00 – 14.50 
  • Записи про невідповідності (п. 8.7.2)
  • Записи про результати моніторингу та вимірювань (п. 9.1.1)
  • Програма внутрішнього аудиту (п. 9.2)
  • Результати внутрішнього аудиту (п. 9.2)
  • Результати контролю з боку керівництва (п. 9.3)
  • Результати коригувальних дій (п. 10.1)
  • Не перестаратися: якщо немає процесу – не потрібно документації:
     
    • записи щодо ресурсів для моніторингу та вимірювань (п. 7.1.5.1)
    • записи про планування проєктування та розроблення (п. 8.3.2)
    • записи про вхідні дані проєктування та розроблення (п. 8.3.3)
    • записи контролю проєктування та розроблення (п. 8.3.4)
    • записи про вихідні дані проєктування та розроблення (п. 8.3.5)
    • записи про зміни у проєкті та розробці (п. 8.3.6)
 Технічна перерва – 10 хв.
Блок 3.На розсуд підприємства: необов’язково, але рекомендовано 
15.00 – 15.45
  • Процедури визначення організації і її середовища (контексту організації) + процедури визначення вимог і очікувань замовника (п. 4.1; 4.2)
  • Процедури планування ризиків і можливостей (п. 6.1)
  • Процедури управління людськими ресурсами, компетентністю і знаннями (п. 7.1 – 7.3)
  • Процедури управління обладнанням і засобами вимірювань (п. 7.1.5)
  • Процедури управління документами і записами (п. 7.5)
  • Процедури реалізації продукції (п. 8.2)
  • Процедури проєктування і розробки (п. 8.3)
  • Процедури виробництва і обслуговування (п. 8.5)
  • Процедура зберігання продукції (п. 8.5.4)
  • Процедури управління невідповідностями та коригувальних дій (п. 8.7; 10.2)
  • Процедура моніторингу задоволеності замовника (п. 9.1.2)
  • Процедура внутрішнього аудиту (п. 9.2)
  • Процедура аналізу з боку керівництва (п. 9.3)
  • «Конституція» системи управління якістю – Настанова з якості: чи потрібна вона
  • Що не задокументовано – залишається мрією? Як обирати, що та як документувати
  • Алгоритм складання чек-листів
  • Практичні приклади складання документації, форми якої не регламентовано
15.45 – 16.00Відповіді на запитання учасників

*У програмі можливі зміни та доповнення

Придбати
Вас може зацікавити