Доставка та оплата
Електронні журнали:
Видання у форматі Живого журналу містяться у вебпросторі постійно. Для вільного користування ними надають логін і пароль. Дані для користування надсилають передплатнику на електронну пошту, яку він вказав під час оформлення замовлення.
Видання у форматі Живого журналу вважається доставленим з моменту надіслання передплатнику логіна і пароля на його електронну пошту.
Після надісланні логіна і пароля кошти, сплачені передплатником в авансовому порядку, можуть бути повернені лише за невикористаний період. При цьому оплата рахується з розрахунку за місяць користування послугами.
Електронні системи:
Електронні системи доступні для користування на вебпросторі постійно. Для активації доступу до системи надають логін і пароль, які надсилають передплатнику на електронну пошту, яку він вказав під час оформлення замовлення.
Після надісланні логіна і пароля кошти, сплачені передплатником в авансовому порядку, можуть бути повернені лише за невикористаний період. При цьому оплата рахується з розрахунку за місяць користування послугами.
Семінари, тренінги, курси:
Семінари, тренінги, курси проводять відповідно до зазначеної у програмі форми (Online/Offline).
- Для участі у форматі Online замовнику надсилають посилання до відповідної платформи проведення (ZOOM, Skype та інші) на електронну пошту, яку він вказав під час оформлення замовлення, або на будь-який месенджер (WhatsApp, Viber, Telegram) за потреби.
- Для участі у форматі Offline замовнику надають дані (місце проведення, карта проїзду) на електронну пошту, яку він вказав під час оформлення замовлення, або на будь-який месенджер (WhatsApp, Viber, Telegram) за потреби.
Якщо Замовник у авансовому порядку оплатив семінар чи вебінар, але з власних причин не мав можливості бути присутнім на семінарі чи на онлайн-трансляції вебінару, ТОВ «Тех Медіа Груп» надішле Замовникові відеозапис семінару/вебінару. Сплачені кошти при цьому не повертаються, а Послуги вважаються наданими. Кошти можуть бути повернуті Замовникові лише за умови завчасного повідомлення про відмову від участі в семінарі/вебінарі та від отримання відеозапису.
Посібники:
- Посібники електронного формату PDF для користування надсилають передплатнику на електронну пошту, яку він вказав під час оформлення замовлення.
- Посібники у друкованому вигляді надсилають передплатнику Укрпоштою за рахунок видавництва незалежно від обсягу замовлення на адресу замовника або компанією «Нова пошта» за кошти отримувача згідно з тарифами сервісу.
Журнали реєстрації, плакати, календарі, наліпки:
Журнали реєстрації, плакати, календарі та наліпки у друкованому вигляді надсилають передплатнику Укрпоштою за рахунок видавництва незалежно від обсягу замовлення на адресу замовника або компанією «Нова пошта» за кошти отримувача згідно з тарифами сервісу.
Додаткові види доставки друкованої продукції:
Самовивіз:
м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 40.
Строки доставки друкованої продукції:
- Залежать від регіону України, але загалом не перевищують 5 робочих днів.
- Відправлення замовлень відбувається щовівторка та щоп’ятниці за наявності підтвердженої оплати.
З питань доставки видань звертайтеся до
Менеджера з відвантаження продукції,
Сидоревич Людмили
Тел. 0-800-215-522; внутрішній номер: 846 або 808
E-mail: sales@techmedia.com.ua
Часті запитання:
Що означає ціна, зазначена біля кожного з продуктів?
Біля кожного з видань (продуктів/послуг) зазначена чинна ціна в поточному періоді. Для всіх видів друкованої продукції ціну вказано з урахуванням поштової доставки.
Для періодичних видань ціну зазначено за мінімальний термін передплати, для інших продуктів – за один примірник, штуку, комплект тощо.
Зверніть увагу, що ціна може відрізнятися від поданої в попередні періоди та запланованої на наступні періоди. Крім того, наше видавництво час від часу встановлює знижки на більшість продуктів, тому стежте за акціями та пропозиціями в розділі – «Акції та пропозиції».
Як можна оплатити замовлення?
Оплата здійснюється лише за безготівковим розрахунком. Після отримання замовлення наші оператори зв’яжуться з Вами за номером телефону, який Ви зазначили при реєстрації, і надішлють Вам рахунок.
Оплатити рахунок Ви можете:
- з поточного рахунку Вашої організації (для юридичних осіб);
- у будь-якому відділенні банку (для фізичних осіб).
- карткою Visa/Mastercard.
Перед оплатою необхідно перевірити:
- можливість оплати покупок Вашою карткою в Інтернеті;
- наявність коштів на картці для оплати обраної покупки;
- термін дії картки.
Алгоритм оплати:
Обравши спосіб оплати «Безготівкова оплата карткою ( Visa/MasterCard )», Ви потрапляєте на сторінку, де повинні заповнити реквізити картки. У відповідні поля внесіть номер банківської карти, дату, до якої вона дійсна, а також секретний код CVV. Цей код має 3 цифри, а знайти його можна на звороті карти. Деякі картки не мають надрукованого коду CVV, тому власник може отримати його в SMS.
ВАЖЛИВО! Інтернет-магазин не отримує даних Вашої платіжної картки, тільки інформацію про те, чи вдалим був платіж. А дані картки отримує банк у зашифрованому вигляді.
Як можна отримати бухгалтерські документи за замовленням?
Пакет бухгалтерських документів надсилають поштою або в електронному вигляді через програми Медок/Вчасно, наприкінці кожного кварталу на поштову, або електронну адресу, яку Ви зазначили при реєстрації чи оформленні замовлення. Якщо передплату оформлено на один місяць, то бухгалтерські документи надсилають наприкінці місяця, за який здійснено передплату.
Отримати податкові накладні від ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП» в електронному вигляді можна, сформувавши електронний запит у Єдиний реєстр податкових накладних.
Який графік роботи інтернет-магазину?
Ви можете зробити своє замовлення у зручний для Вас час, адже інтернет-магазин Видавничого дому «ТЕХ МЕДІА ГРУП» доступний цілодобово.
Заявки опрацьовують оператори з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 17:30 (крім святкових днів) і зв’язуються з Вами.
Щоб поставити запитання оператору:
- напишіть оператору в онлайн - чаті інтернет-магазину;
- напишіть нам на електронну адресу: info@techmedia.com.ua;
- зателефонуйте за номером: 0-800-215-522.
Чи обов’язково реєструватися в інтернет-магазині?
Реєстрація на сайті не обов’язкова для оформлення замовлення.
Звертаємо Вашу увагу, що тільки зареєстровані особи отримують:
- спеціальні пропозиції від Видавничого дому, першими дізнаються про знижки та нові видання;
- доступ в особистий кабінет магазину, де можуть відстежувати свої замовлення.
Якщо я бажаю зареєструватися як фізична особа?
- Якщо оплату замовлення здійснюватимете Ви особисто через одне з відділень банку, достатньо зазначити лише Ваші дані.
Саме на Ваше ім’я буде оформлена доставка і повний пакет бухгалтерських документів.
- Якщо замовлення оплачуватиме організація, то обов’язково варто вказати всі її реквізити. Вони потрібні, щоб сформувати повний пакет бухгалтерських документів за замовленням: рахунок, податкову накладну, видаткову накладну (або акт виконаних робіт).
Якщо змінилися реєстраційні дані?
Якщо дані реєстрації застарілі або неповні, Ви можете їх змінити та доповнити:
- увійдіть під своїм логіном (адреса електронної пошти) та паролем;
- натисніть на своє ім’я у верхньому куті;
- заповніть актуальні дані користувача у вікні, що з’явилося на екрані, і натисніть «Зберегти зміни».
Якщо Ви забули пароль?
Щоб відновити пароль:
- натисніть «Увійти» у верхньому куті;
- клікніть на посилання «Забули пароль?» та дійте відповідно до інструкції, що з’явиться на екрані.
Як правильно заповнити форму реєстрації, якщо оплачувати вартість замовлення буде одна організація (фізична особа), а отримувати видання інша?
Коли замовлення оплачує:
- головний офіс – для своїх дочірніх компаній та філій;
- фізична особа – для організації;
- благодійна організація – для якоїсь організації.
У вказаних та в усіх інших ситуаціях, щодо яких у Вас виникають запитання, будь ласка, зателефонуйте за номером 0-800-215-522 – і наші оператори допоможуть оформити Ваше замовлення, беручи до уваги всі нюанси.
Як оформити замовлення на видання, що мене цікавлять?
Щоб оформити замовлення:
- зайдіть під своїм логіном та паролем, якщо Ви зареєстровані;
- оберіть видання, яке вас цікавить (скористайтеся для зручності фільтрами бокового меню зліва) і натисніть «Купити зараз». Ви потрапите в "Кошик" і зможете редагувати кількість примірників;
- якщо Вас цікавить передплата періодичного видання, оберіть період передплати й натисніть кнопку «Готово» на вікні, що спливає. Магазин помістить видання у «Кошик», а Ви зможете продовжити обирати інші продукти видавництва і повернутися у «Кошик», коли будете готові оформити замовлення.
Як змінити своє замовлення?
Якщо Ви вирішили змінити замовлення після його оформлення, зателефонуйте за номером 0-800-215-522, і наші оператори зафіксують усі зміни в замовленні.
Чи можна оформити замовлення у вихідний чи святковий день?
Оформити замовлення Ви можете у будь-який зручний для Вас час, навіть у вихідний та святковий день через інтернет-магазин techmedia.com.ua.
Способи передплати:
Передплатити періодичні видання ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП» можна у зручний для Вас спосіб:
- оформити передплату в редакції - замовити рахунок в редакції за телефоном 0-800-215-522 (дзвінки в межах України безкоштовні) або написати у месенджер (Viber, WhatsApp, Telegram) мобільного телефону 066-690-87-10 (пн/пт. з 08:30 до 17:30);
- оформити замовлення та сплатити онлайн через платіжну систему Visa/Mastercard в інтернет-магазині techmedia.com.ua (24/7).
Передплатити періодичні електронні журнали також можна:
- через Укрпошту за передплатними індексами видань за посиланням - https://peredplata.ukrposhta.ua/
- звернутися в передплатні агенції.
Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 40, 02094
E-mail: info@techmedia.com.ua
Отримуйте новини, акції інтернет-магазину 1-2 рази на місяць
© ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП», 2023. Усі права захищені.