Семінари, тренінги, курси
Вебтренінг "Управління рекламаціями: що робити зі скаргами споживачів"
Опис
Програма
|
Ви – фахівець з якості, якому випадало залишатися сам на сам зі скаргами та рекламаціями споживачів? |
|
Маєте потребу розібратися із вимогами законодавства щодо термінів розгляду та форм відповідей на скарги? |
|
Хочете запровадити чи вдосконалити систему розгляду скарг у межах дієвої системи менеджменту підприємства, ефективно застосувавши ISO 10002:2018?) |
Запис вебтренінгу, який на 100% складається із практичних кейсів та експертного досвіду.
1.
|
Конфлікти – підприємство VS споживач: розгляд правових кейсів |
2.
|
Вчимося на чужих помилках: ТОП помилок у роботі з рекламаціями за результатами аудитів |
3.
|
Система розгляду скарг у межах дієвої системи менеджменту підприємства: досвід вітчизняних організацій |
3.
|
Ефективне оброблення претензій споживачів за ISO 10002:2018: алгоритм реагування на скарги |
Наші спікери:
|
Денис Гончар
засновник і керівник ТОВ «Еконтроль», 15+ років аудиторського та виробничого досвіду
Бував по обидва боки медалі:
|
|
Святослав Бартош
адвокат, керівник юридичної компанії Bargen, 10+ років досвіду в юриспруденції
Точно знає, як уникнути судової тяганини через невдоволення клієнта, зберегти ваші нерви та зекономити час і гроші, правильно оформивши відповідь скаржнику з дотриманням букви закону
|
Спеціальні гості:
|
Тетяна Жолуденко,
виконавчий директор «Медікал Дата Менеджмент», що входить у групу Proxima Research International і є найбільшим провайдером комунікаційних і дослідницьких рішень на фармацевтичних ринках України та країн СНД
|
|
Альона Васюта,
інженер зі стандартизації та якості ТОВ «Салекс Абсолют», провідний експерт журналу «Управління якістю» з питань якості та безпечності харчових продуктів
|
Програма вебтренінгу
Управління рекламаціями: що робити зі скаргами споживачів
|
Від провідних експертів Дениса Гончара та Святослава Бартоша