Семінари, тренінги, курси

Вебтренінг "Управління рекламаціями: що робити зі скаргами споживачів"

  Запис надається за персональним посиланням

 

Від провідних експертів Дениса Гончара та Святослава Бартоша

 

с Під патронатом спеціалізованого журналу «Управління якістю»   
Опис
Програма
1
Ви – фахівець з якості, якому випадало залишатися сам на сам зі скаргами та рекламаціями споживачів?
1
Маєте потребу розібратися із вимогами законодавства щодо термінів розгляду та форм відповідей на скарги?
1
Хочете запровадити чи вдосконалити систему розгляду скарг у межах дієвої системи менеджменту підприємства, ефективно застосувавши ISO 10002:2018?)

 

Запис вебтренінгу, який на 100% складається із практичних кейсів та експертного досвіду.

1.
Конфлікти – підприємство VS споживач: розгляд правових кейсів
2.
Вчимося на чужих помилках: ТОП помилок у роботі з рекламаціями за результатами аудитів
3.
Система розгляду скарг у межах дієвої системи менеджменту підприємства: досвід вітчизняних організацій
3.
Ефективне оброблення претензій споживачів за ISO 10002:2018: алгоритм реагування на скарги

 

Наші спікери:

 
 
Денис Гончар
 
засновник і керівник ТОВ «Еконтроль», 15+ років аудиторського та виробничого досвіду
 
Бував по обидва боки медалі: 
  1. будучи керівником відділу якості торгівельної мережі, мав досвід роботи з управління процесом обробки скарг цілої мережі гіпермаркетів; 
  2. як досвідчений аудитор тестував систему обробки скарг, внутрішнього зв’язку та управління рекламаціями (під час аудиту й за попередньою домовленістю з керівництвом підприємства) в максимально практичних умовах.

 

 
Святослав Бартош
 
адвокат, керівник юридичної компанії Bargen, 10+ років досвіду в юриспруденції
 
Точно знає, як уникнути судової тяганини через невдоволення клієнта, зберегти ваші нерви та зекономити час і гроші, правильно оформивши відповідь скаржнику з дотриманням букви закону

 

Спеціальні гості:

 
Тетяна Жолуденко,
 
виконавчий директор «Медікал Дата Менеджмент», що входить у групу Proxima Research International і є найбільшим провайдером комунікаційних і дослідницьких рішень на фармацевтичних ринках України та країн СНД

 

 
Альона Васюта,
 
інженер зі стандартизації та якості ТОВ «Салекс Абсолют», провідний експерт журналу «Управління якістю» з питань якості та безпечності харчових продуктів

Програма вебтренінгу 
Управління рекламаціями: що робити зі скаргами споживачів

 

Блок 1.

Конфлікти – підприємство VS споживач: розгляд правових кейсів

Святослав Бартош, адвокат, керівник юридичної компанії «Bargen»

 

  • Законодавчі вимоги щодо скарг: які з них не підлягають розгляду та як на них реагувати
  • Основний та додатковий терміни розгляду скарг: скільки часу
  • Форма відповіді на скаргу: практичні рекомендації
  • Дайджест судової практики: споживач завжди правий?

Блок 2.

Вчимося на чужих помилках: ТОП помилок у роботі з рекламаціями за результатами аудитів

Денис Гончар, засновник і керівник ТОВ «Еконтроль»

 

  • Фіксація скарги: як документувати
  • Інформування вищого керівництва: коли є така необхідність
  • Канали зв’язку зі споживачем: хто за що відповідає

Блок 3.

 

Система розгляду скарг у межах дієвої системи менеджменту підприємства: досвід вітчизняних організацій

Спеціальні гості від українських підприємств

 

Досвід фармацевтичної галузі
Тетяна Жолуденко,
виконавчий директор «Медікал Дата Менеджмент»

Досвід у харчовій сфері
Альона Васюта,
інженер зі стандартизації та якості ТОВ «Салекс Абсолют»

Блок 4.

Ефективне оброблення претензій споживачів за ISO 10002:2018: алгоритм управління рекламаціями

Денис Гончар, засновник і керівник ТОВ «Еконтроль»

 

  • Реагування на скаргу: формуємо та документуємо процедуру
  • Алгоритм реагування на скарги за ДСТУ ISO 10002:2019 
  • Періодичний аналіз скарг: виявляємо тенденції для вдосконалення
  • Скарга – це подарунок: як зберегти лояльність клієнтів