Журнал «Управління якістю», № 9, 2020

Придбайте цей номер журналу одним кліком:
З додаткових питань телефонуйте за номером:
0-800-215-522 (безкоштовно в межах України)
(063) 787-2756
(098) 898-1291

ЗМІСТ НОМЕРА:

НОВИНИ

Нове у законодавстві та техрегулюванні
Вимоги до маркування продукції буде оновлено. Відбулися зміни у чинності національних стандартів. Із 24 серпня ввозити продукти тваринного походження потрібно за новими формами сертифікатів

У НОРМАТИВНО-ПРАВОВОМУ ПОЛІ

Святослав Бартош
Спори з Антимонопольним комітетом: огляд судової практики щодо непродовольчої групи товарів та послуг
Інформація на рекламних банерах про ціни на товари є суттєвим фактором, що може плинути на вибір споживачем продавця товару. Споживач, орієнтуючись на ціни, надасть перевагу тому суб’єктові господарювання, який, зокрема, запропонує свої товари за нижчими цінами

ГАЛУЗЕВІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ

Наталія Пухальська
Перевірки виробників харчоконцентратної продукції: права та обов'язки операторів ринку
Здійснення інспектування та аудиту без застосування акта державного контролю, а відбору зразків – без застосування акта відбору зразків забороняється

ЯКІСТЬ ТА БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ

Тетяна Литвиненко
Контроль ризиків: зразок заповнення реєстру, матриця наслідків і ймовірностей
Для ризиків, які потрапили до високого рівня, розробляють плани заходів з їхнього управління, включаючи терміни реалізації та відповідальних осіб

ЕКОЛОГІЧНЕ МАРКУВАННЯ

Світлана Берзіна
Екологічне маркування типу II: приклади самодекларацій та вимоги щодо їхнього застосування. Частина 2
Твердження про придатність для повторного наповнення слід застосовувати у разі, якщо існує можливість забезпечити повторне наповнення більшістю користувачів

СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ

Галина Роголь
Ефективна обробка претензій споживачів: збільшіть свої шанси виправдати їхні очікування
Ви зможете швидко врегулювати претензії споживачів аж до їхнього повного задоволення, якщо розглядатимете їх як можливість підвищення якості та вдосконалення технологій своєї роботи

ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Марина Кірносова
Маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами
До 60% відмов від придбань відбувається внаслідок несприйняття споживачем кольорового оформлення

МЕНЕДЖМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКИ ПРАЦІ

Владислав Веремеєнко
Діємо за новими правилами: що привнесла пандемія COVID-19 до процесів та процедур із харчової безпечності
Обов’язково варто ввести процедуру температурного скринінгу та організувати ретельний контроль стану здоров’я співробітників, а ще забезпечити проведення щоденної (до початку роботи та наприкінці робочої зміни) термометрії, результати якої підлягають неодмінному документуванню окремим чек-листом або окремою колонкою до журналу здоров’я

НАССР СВОЇМИ РУКАМИ

Тетяна Литвиненко
Складаємо блок-схему процесу: приклад та поради
Після складання блок-схеми група НАССР обов’язково має її верифікувати, тобто перевірити її відповідність до технологічного процесу на місці

ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Марина Кірносова
Етикетки для продуктів харчування: дієві поради з розробки та цікаві факти
Сірій і сріблястий кольори привертають увагу споживачів із високим матеріальним статусом, проте, у харчової індустрії використовуються обережно

ЕКСПЕРТНИЙ КОМЕНТАР

Олена Чугай
Поводження з небезпечною продукцією: покроковий алгоритм її виявлення, вилучення/відкликання
Якщо потенційно небезпечна продукція знаходиться вже поза межами підприємства, тоді для поводження з нею не буде зайвим розробити процедуру вилучення/відкликан¬ня потенційно небезпечної продукції

ЕКСПЕРТНИЙ КОМЕНТАР

Запитували – відповідаємо
Як отримати повідомлення з визначенням методу знищення складових частин елек¬тричних виробів та бракованої продукції відповідно до характеристик знищувального товару?
Чи є одноразові маски на харчовому підприємстві медичними відходами?
Чи є прекурсором 0,1 н розчин соляної кислоти