Журнал «Управління якістю» № 3, 2020

Придбайте цей номер журналу одним кліком:
З додаткових питань телефонуйте за номером:
0-800-215-522 (безкоштовно в межах України)
(063) 787-2756
(098) 898-1291

ЗМІСТ НОМЕРА:

НОВИНИ

Нове у законодавстві та техрегулюванні
Уряд підтримав відкриття реєстрів для впровадження ринку органічного виробництва.  Аграрний комітет ВРУ підтримав законопроєкти про сертифікацію насіння та щодо поводження з пестицидами і агрохімікатами

ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Світлана Берзіна
Переваги екологічної продукції у новаціях системи публічних закупівель
Оновлений Закон замінює вислів: «необхідність застосування заходів із захисту довкілля» на «застосування вимог щодо екологічних характеристик товарів, послуг чи робіт» і вносить суттєву конкретику щодо застосування цього положення

ЮРИДИЧНА КОНСУЛЬТАЦІЯ

Андрій Гевко
Оскарження штрафів Держпродспоживслужби у сфері харчової безпеки: судова практика
Важливим моментом, на який потрібно звертати увагу під час оскарження штрафів, є те, чи дотримувалися контролери порядку відбору проб та проведення лабораторних досліджень

ЕКСПОРТ

Микола Ларін
Інкотермс–2020 у запитаннях і відповідях
Прийняття нової редакції правил Інкотермс не скасовує чинності попередньої. Таким є загальносвітовий порядок. Не виключення й Україна

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ

Оксана Вовченко
Управління емоціями персоналу, або Енергія ефективного менеджменту
Страх не сумісний із творчістю та креативністю. Тому варто спитати своїх підлеглих, чого вони бояться в особистому плані й у сфері роботи. Їхні відповіді можуть дати вам ключі для покращення системи менеджменту загалом та їхніх емоцій зокрема

СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ

Галина Роголь
Конкурентоспроможність і стабільність за ISO 9001: путівник із впровадження. Частина 3
Документовані дані покликані в необхідних межах демонструвати, хто що повинен робити, де, коли, чому і як. Це не перелік бажань того, що б ви хотіли бачити у власній компанії, а документація організації, яка точно відображає реальні події, що відбулися

СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ

Євгеній Годнєв
Визначаємо ефективність системи менеджменту якості: фінансові та нефінансові показники. Частина 2
Необхідно розуміти, що найбільш значущий показник у вивченні витрат на якість – сумарні витрати. Якщо вони виявляться замалими, є ризик, що вище керівництво може не зацікавитися дослідженнями витрат

ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДНОСТІ

Сергій Чорний
Зовнішні аудити в системі затвердження постачальників на підприємстві
Якщо підприємством щойно прийнято рішення проводити аудити, є два варіанти. Доступніший – проводити аудити власними силами. Тоді варто направити відповідальних співробітників на навчання щодо системи НАССР (чи ISO 22000, FSSC 22000 тощо) та «Рекомендацій щодо проведення аудитів систем менеджменту» (згідно з ISO 19011). Витратніший – залучити для такої роботи зовнішніх аудиторів, які мають відповідний досвід у цьому напрямку

ПІДТВЕРДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Ольга Малецька
Організація та забезпечення функціонування органу з інспектування за ISO/IEC 17020:2012
В ISO/IEC 17020 значна увага приділяється неупередженості, незалежності та конфіденційності у роботі з інспектування. Тому важливо розробити декларації вищого керівництва з цих питань для підтвердження взятого ним на себе зобов’язання

РОЗШИРЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ДИСТРИБУЦІЇ

Вікторія Нестеренко
Система контролю якості «Халяль»: стандартизація та сертифікація
Стандарти халяль (арабський, турецький, індонезійський та малайзійський) між собою дуже схожі, оскільки базуються на законах шаріату, але все ж мають деякі відмінності, наприклад, стосовно організації процесу забою тварин, використання харчових добавок або маркування продукції

НАССР СВОЇМИ РУКАМИ

Тетяна Литвиненко
Фіксуємо результати моніторингу стану здоров’я працівників
Продовжуємо серію публікацій, присвячену різноманітним формам журналів, графіків та чек-листів, які обов’язково стануть у пригоді харчовикам у процесі виробничої діяльності