Журнал «Управління якістю» № 9, 2018

Щоб замовити цей номер журналу, телефонуйте у відділ передплати:
0-800-215-522
(063) 787-2756
(098) 898-1291

У НОРМАТИВНО-ПРАВОВОМУ ПОЛІ. ДАЙДЖЕСТ

Марина Бурдейна

Коротко про головне: аналізуємо та враховуємо новації
Які зміни відбулися у Правилах виробництва коньяків України? Яких новацій слід очікувати у маркуванні харчових продуктів? Що нового у вимогах до органічної продукції? Як підвищити ступінь споживчого задоволення за допомогою серії стандартів ISO?

СЕРТИФІКАЦІЯ. МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ

Олександр Лисенко
Сучасні вимоги до безпеки харчових продуктів. ISO 22000:2018 — нове бачення

Вводиться необхідність контролювати постачальників продуктів, процесів та послуг (в тому числі щодо зовнішніх процесів)

МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ. ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ

Євгеній Годнєв
Навчання співробітників за стандартами ISO. Практичний кейс з організації тренінгів
Етапи організації тренінгів. Практичні методи проведення практичної частини тренінгів. Аналіз результатів – висновки з тренінгів

СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ. ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ

Віталій Цопа
Постійне вдосконалення у системах менеджменту якості як засіб збереження конкурентоспроможності на ринках. Частина 1
Сучасні методи покращання СМЯ: бенчмаркінг; кайдзен; ощадливе виробництво; шість сигм

СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ. ПЛАНУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ірина Швець
Впровадження системи ЕКО-менеджменту: озброюємося необхідним інструментарієм. Частина 1
Про інструменти, якими можна скористатися у процесі розробки або вдосконалення системи екологічного менеджменту компанії

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ

Денис Лебедев, Олександр Лисенко
Ключ до успіху: інтеграція систем менеджменту — ефективний спосіб управління в умовах зростаючої конкуренції
Чому необхідно створювати і впроваджувати ІСМ? Які системи можна інтегрувати? Варіанти створення інтегрованої системи менеджменту на практиці

СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ. УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ

Євгеній Годнєв
Закупівельний процес: відносини між постачальником і підприємством
Де приховані втрати підприємств, пов’язані з постачальниками? Якими правилами необхідно керуватися у процесі вибору компанії-постачальника, аби вибір був правильним? Що таке аудит постачальника та якими є критерії партнерських взаємин між постачальником і підприємством?

ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПОРТУ ПРОДУКЦІЇ. АКТУАЛЬНО

Євгенія Литвинова
Експортна ціна — якою вона повинна бути? Формування вартості на товар за кордоном
Як правильно прорахувати, якою буде вартість товару в іншій країні? Які аспекти впливають на ціни в Європі, Азії, країнах Африки? Як визначити, чи буде товар конкурентним на обраному ринку за отриманою ціною?

ЕКСПЕРТНИЙ КОМЕНТАР. АКТУАЛЬНО

Запитання – відповідь

Роз’яснення вимог безпечності іграшок

Як у системі менеджменту якості підприємства краще використовувати такий інструмент як «матриця відповідальності» і чи потрібен він у СМЯ взагалі