Журнал «Управління якістю» № 7, 2018

Щоб замовити цей номер журналу, телефонуйте у відділ передплати:
0-800-215-522
(063) 787-2756
(098) 898-1291

У НОРМАТИВНО-ПРАВОВОМУ ПОЛІ. ДАЙДЖЕСТ

Марина Бурдейна

Коротко про головне: аналізуємо та враховуємо новації
Новий стандарт, що допоможе виявляти водяну пару в упаковці. Стандарт ISO, що поверне довіру споживачів до онлайн-відгуків. Як гарантувати чистоту води за допомогою стандартів?

СТАНДАРТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ


Ірина Шевченко
П’ять практичних порад для досягнення відповідності вимогам нового законодавства ЄС у сфері захисту персональних даних
Основна мета Регламенту — гармонізація національних законів із захисту даних держав-членів Європейського Союзу та спрощення досягнення відповідності Регламенту по всій території Європейського Союзу

ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ. МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ

Алла Копусь
Як організувати службу управління якістю на підприємстві: фахові поради та аналіз типових проблем
Досить часто як на харчовій, так і нехарчовій продукції можна побачити знак «ISO 9001», або ж в офісах установ є сертифікат, що підтверджує проходження сертифікації ISO 9001. Стандарт ISO — одна з моделей менеджменту організації з метою забезпечення її результативності

СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ. РОЗ’ЯСНЕННЯ НОВАЦІЙ

Віталій Цопа
Обов’язкова та необов’язкова документована інформація згідно зі стандартом ISO 9001:2015
ISO 9001:2015 дозволяє організації бути гнучкою у виборі способів документування її системи менеджменту якості , завдяки чому кожна конкретна організація може самостійно визначати точний обсяг документованої інформації, необхідної для демонстрації результативного планування, функціонування та управління її процесами, а також впровадження і постійного поліпшення результативності

СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ

Євген Годнєв
Внутрішній аудит — від формального підтвердження до розкриття потенціалу компанії
Як створити додаткову цінність для компанії завдяки проведенню внутрішніх аудитів? Що необхідно посилити, що створити, що послабити, а від чого відмовитися?

ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯМ. ОБМІН ДОСВІДОМ

Віталій Бєлоусов
Монетизація моніторингу процесів, або Як за допомогою інструментів кваліметрії отримувати більше прибутку
Необхідно не просто мати інноваційний потенціал (набір інформаційних, кадрових і матеріальних ресурсів), а вміти правильно його використовувати. Головна мета — поліпшення якості продукції, що випускається, або послуг, що надаються, та досягнення задоволеності споживачів

ДОБРОВІЛЬНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. РОЗШИРЕННЯ ГЕОГРАФІЇ ДИСТРИБУЦІЇ

Лариса Поліщук
Сертифікація «Халяль» в Україні. Практичні поради вітчизняному виробнику
Для отримання сертифіката Halal підприємство має виконати всі умови стандарту, починаючи із забою і закінчуючи продажем товару покупцеві. Виробничий процес повинен бути повністю під наглядом спеціальних контролерів, які закріплені на виробництві

ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПОРТУ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ. АКТУАЛЬНО

Євгенія Литвинова
Вимоги до якості товарів та особливості експорту до Республіки Білорусь
Які особливі вимоги до імпортної продукції до Республіки Білорусь, маркування цієї продукції та її експорту? Що ж саме експортує Україна до Республіки Білорусь? На що слід звертати увагу при маркуванні і що особливо варто виокремити?

БЕЗПЕЧНІСТЬ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. ЕКСПЕРТНИЙ КОМЕНТАР

Тетяна Литвиненко
Тарний і безтарний способи зберігання борошна: вітчизняна практика, недоліки та переваги
Безтарний спосіб зберігання дозволяє керувати небезпечними чинниками за допомогою своїх конструктивних особливостей та автоматизованого процесу зберігання

ЕКСПЕРТНИЙ КОМЕНТАР. АКТУАЛЬНО

Запитання – відповідь

Святослав Бартош
Які продукти можна маркувати словами «тільки натуральне 100%»?

Віталій Бєлоусов
Скільки часу може займати впровадження ISO 9001 та наскільки це затратно?