Семінари, тренінги, курси

ISO 9001: поєднання вимог стандарту із принципами системи прогресивної якості (вебтренінг)

Під патронатом професійного е-журналу «Управління якістю» та платформи «Онлайн-консультант фахівця з якості»

сс

 

Ціна за мінімальний термін передплати 4399 грн
Додати в кошик
Опис
Програма

Незалежно від розміру, галузі та стратегії підприємства, сталий менеджмент якості за ISO 9001 = висока якість продукції та послуг

 

І якщо Ви – саме той чи та, хто стоїть на варті якості, тримаючи систему управління у своїх надійних руках, Вам сюди – на авторський вебтренінг експертки-практикині професійного е-журналу «Управління якістю» та системи «Онлайн-консультант фахівця з якості» Олени Шульги, менеджерки систем якості й харчової безпечності, фахівчині з упровадження ISO 9001, ISO 22000, FSSC 22000, АІВ та побудови стратегії покращення

 

На Вас чекають 3 тематичні блоки:

 Блок 1. ISO 9001:2015: з чим працюємо
 Блок 2. Progressive Quality: система прогресивної якості
 Блок 3. ISO 9001 + принципи прогресивної якості: практика поєднання систем
 


Вартість участі:

Вебпрактикум + друкований сертифікатВебпрактикум + електронний сертифікат 
4 399 грн 4 199 грн 
Для передплатників е-журналу «Управління якістю» та системи «Онлайн-консультант фахівця з якості» діє спеціальна знижка на участь – 10%

 

Кожний учасник вебтренінгу отримає:

 практичні кейси з особистого бізнес-досвіду спікерки

 сертифікат про участь у профільному заході від професійного е-журналу «Управління якістю»

 індивідуальні роз’яснення та відповіді на запитання

 повний відеозапис заходу

Блок 1.  ISO 9001:2015: з чим працюємо
11.00 – 11.50
  1. Кілька слів про розвиток найпопулярнішого у світі стандарту
     
  2. Основні вимоги стандарту ISO 9001:2015: без чого корабель не попливе
     
  3. Принципи управління якістю, на яких базується стандарт:
      
    • орієнтування на споживача
       
    • лідерство
       
    • залучення працівників
       
    • процесний підхід
       
    • поліпшення
       
    • прийняття рішень на основі фактів
       
    • управління взаємовідносинами. 
 Технічна перерва – 10 хв.
Блок 2. Progressive Quality: система прогресивної якості
12.00 – 12.45
  1. Концепція прогресивної якості та її складові
     
  2. Головні принципи прогресивної якості:
    • виживання – справа добровільна: безперервне вдосконалення (Kaizen)
       
    • орієнтування на запобігання дефектам
       
    • стосується кожного: залучення всіх працівників до процесів поліпшення
       
    • якість можна виміряти: використання статистичних методів контролю якості
       
    • аналізування на випередження: ризик-орієнтоване мислення
       
12.45 – 13.00Відповіді на запитання учасників
12.45 – 13.00Перерва на обід
Блок 3. ISO 9001 + принципи прогресивної якості: практика поєднання систем
14.00 – 15.30
  • Як вимоги ISO 9001 сприяють упровадженню принципів прогресивної якості
     
  • Як принципи прогресивної якості забезпечують ефективніше виконання вимоги ISO 9001
     
  • Поєднання стандарту та принципів: приклади кейсів з бізнес-досвіду
     
  • Переваги інтеграції: підвищення ефективності, зниження витрат, покращення якості продукції/послуг, підвищення задоволеності споживачів
     
  • Кроки для успішного поєднання ISO 9001 та принципів прогресивної якості: поради з виробничого досвіду
     
  • Роль керівництва та працівників у цьому процесі: коментарі й зауваги
     
  • Інструменти та методи прогресивної якості (PDCA, 5S, діаграми Ісікави): практичні приклади в дії
     
15.30 – 16.00Обговорення, обмін досвідом, відповіді на запитання учасників

*У програмі можливі зміни та доповнення

Придбати