Семинары, тренинги, курсы

Маркування харчових продуктів: актуальні законодавчі вимоги та дискусійні аспекти (вебінтенсив)

Під патронатом професійного е-журналу «Управління якістю» та платформи «Онлайн-консультант фахівця з якості»

сс

 1

Цена за минимальный срок подписки 4299 грн
Добавить в корзину
Описание
Программа

Кожен виробник харчових продуктів, що виводить продукцію на ринок, зобов’язаний забезпечити її належне маркування та надати всю необхідну споживачеві інформацію. 

3
Які вимоги висуває Закон № 2639-VIII до зазначення інгредієнтів харчового продукту, їхньої кількості та одиниць вимірювання
3Які особливості маркування продукції з підсолоджувачами
3
Чому «Може містити сліди алергенів» не є надійним способом інформування споживача
3
 Коли потрібно вказувати мінімальний термін придатності / вислів «Вжити до…» або «Краще спожити до…»
3
Яка обов’язкова інформація має міститися на транспортному пакованні харчових продуктів
3
Які особливості маркування продукту, куди додано кальцій та вітаміни
3
Як застосовувати алюзію для опису, представлення, маркування спиртних напоїв
3Чи дозволено маркувати продукцію, що йде на експорт, лише мовою покупця

 

 1

 

Відповіді на запитання, пов’язані з особливостями маркування й інформування споживачів харчових продуктів, надаємо у прямому ефірі вебінтенсиву разом із досвідченою спікеркою – Світланою БЕРЕЗОВОЮ: 

 

березова
  • провідною експерткою е-журналу «Управління якістю» та системи «Онлайн-консультант фахівця з якості» 
  • тренеркою-консультанткою ТОВ «ІСО БІЗНЕС-СТУДІЯ» з питань НАССР, ISO 22000, ISO 9001, FSSC 22000, IFS для підприємств харчового ланцюга
  • головною аудиторкою у міжнародних органах із сертифікації DQS GmbH, TGS INTERNATIONAL CERTIFICATION, MNC Group.

 

 

Для вас 3 найактуальніші тематичні блоки

Блок 1.
Правила маркування харчової продукції згідно з чинним українським законодавством (ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Наказ Мінагрополітики «Про затвердження Вимог до ідентифікаційної позначки та порядку її нанесення», Наказ МОЗ «Про затвердження вимог до харчових ароматизаторів, вимог до харчових добавок та вимог до харчових ензимів»)
Блок 2.Розбір найпоширеніших запитань щодо маркування + дискусійні аспекти
Блок 3.
Особливості маркування харчових продуктів на експорт

 

Кожний учасник вебінтенсиву отримає:

 сертифікат про участь у профільному заході від професійного е-журналу «Управління якістю»

 індивідуальні роз’яснення та відповіді на запитання в ефірі заходу

 повний відеозапис події


Вартість участі:

Вебінтенсив +
друкований сертифікат 
Вебінтенсив +
електронний сертифікат 
4 299 грн 4 099 грн 
Для передплатників е-журналу «Управління якістю» та системи «Онлайн-консультант фахівця з якості» діє спеціальна знижка на участь – 10%

 

Додатково для вашої зручності!

Запитання щодо ваших особливостей маркування можна надсилати завчасно на e-mail: editor-in-chief@techmedia.com.ua

Розгляд запитань у прямому ефірі заходу гарантовано!

Блок 1. 

Правила маркування харчової продукції згідно з чинним українським законодавством (ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Наказ Мінагрополітики «Про затвердження Вимог до ідентифікаційної позначки та порядку її нанесення», Наказ МОЗ «Про затвердження вимог до харчових ароматизаторів, вимог до харчових добавок та вимог до харчових ензимів»)

10:00–11:30

  • Визначення «Обов’язкова інформація» за ЗУ № 2639-VIII
     
  • Зазначення інгредієнтів та їхньої кількості, вказування одиниць вимірювання
     
  • Особливості маркування продукції з підсолоджувачами
     
  • Поживна й енергетична цінність, методи розрахунку та нанесення під час маркування
     
  • Зазначення допустимих від’ємних відхилень маси чи об’єму продукції
     
  • Речовин, що можуть спричинити алергію чи непереносність: інформуємо споживача правильно
     
  • З/без ГМО: коли обов’язково зазначати
     
  • Маркування м’ясних продуктів, м’ясних напівфабрикатів та рибних продуктів
     
  • Ідентифікаційна позначка та порядок її нанесення на харчові продукти тваринного походження
     
  • Терміни придатності під час маркування різних видів продукції: мінімальний термін придатності; вживання висловів «Вжити до…» і «Краще спожити до…»; дата заморожування; правильне нанесення дат
     
  • Фасований харчовий продукт: вимоги до розміщення, представлення та дистанційного продажу
     
  • Інформація про нефасований харчовий продукт: як правильно інформувати споживача
     
  • Транспортне паковання: яка обов’язкова інформація на його маркуванні
     
  • Країна або місце походження на маркуванні: коли та де потрібно зазначати

11:45–12:30 

Технічна перерва

Блок 2.

Розбір найпоширеніших запитань щодо маркування + дискусійні аспекти

11:45–12:30

 

  • Яка мінімальна кількість інгредієнту має бути у складі рецептури, щоб зазначити на маркуванні: продукт «з наповнювачем», «зі смаком» тощо
     
  • Чи треба зазначати походження (натуральний/ не натуральний) ароматизаторів у складі
     
  • «Може містити сліди алергенів» – як регламентується та обґрунтовується таке формулювання
     
  • Особливості маркування продукту, в склад якого додано кальцій та вітаміни: чи обов'язково вказувати граничну добову дозу та рекомендації щодо споживання
     
  • У яких випадках треба вказувати номер партії (L), що її ідентифікує
     
  • Чи потрібно наносити на етикетку транспортного пакування знаки переробки пакування, вимоги до нанесення знака Мебіуса
     
  • Напої, що містять 100 % денної норми вітамінів в одній банці: вітамінізований напій чи дієтична добавка
     
  • Чи достатньо на маркуванні продукції статус Халяль позиціонувати написом «Халяль»? Чи потрібно обов'язково наносити знак сертифікаційного органу Халяль
     
  • Яку фразу щодо умов зберігання після відкриття упаковки рекомендовано зазначити на етикетці продукції, запакованої модифікованому газовому середовищі
     
  • Як застосовувати алюзію (п. 1 ст. 1 Закону України «Про географічні зазначення спиртних напоїв») для опису, представлення, маркування харчових продуктів та спиртних напоїв

12:30 – 13:00

Обговорення вимог, відповіді на запитання учасників

14:00–15:30 

Перерва

Блок 3.

Особливості маркування харчових продуктів на експорт

14:00–15:30

  • Основні правила маркування харчових продуктів, що експортуються
     
  • Чи можна зазначати на маркуванні продукції, що йде на експорт, інформацію лише мовою покупця
     
  • Специфічні положення для окремих груп продуктів:
    маркування генетично модифікованих харчових продуктів і новітніх харчових продуктів
    —  акцент на алергени: якщо переліки алергенів різняться
    —  маркування харчових добавок та ароматизаторів
    —  маркування алкогольної продукції
     
  • Обов’язкова харчова декларація (nutrition declaration) яку інформацію зазначають у документі
     
  • Вимоги до транспортного пакування на експорт
15:30–16:00Відповіді на запитання учасників

*У програмі можливі зміни та доповнення

 

Додатково для вашої зручності!

Запитання щодо ваших особливостей маркування можна надсилати завчасно на e-mail: editor-in-chief@techmedia.com.ua

Розгляд запитань у прямому ефірі заходу гарантовано!

Купить