Стр. 32 - EBP_ZMIST.indd

Упрощенная HTML-версия

2
2.4. Процедура оцінки впливу на довкілля
Далі розміщено процес подання Повідом-
лення.
необхідну еколого-інженерну підготовку та захист території
за альтернативами
екологічні й інші обмеження планованої діяльності
за альтернативами
сферу, джерела та види можливого впливу на довкілля
належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів
діяльності й об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля
та підлягають оцінці впливу на довкілля
планований обсяг досліджень і рівень деталізації інформації,
що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
проведення та процедуру громадського обговорення обсягу
досліджень і рівня деталізації інформації, що підлягає включенню
до звіту з оцінки впливу планованої діяльності на довкілля
найменування уповноваженого територіального органа,
а у випадках, визначених част. третьою і четвертою ст. 5 Закону
про ОВД, — уповноваженого центрального органа, до якого подають
повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу
на довкілля, і якому надсилають зауваження та пропозиції громад-
ськості до планованої діяльності, обсягу досліджень і рівня
деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки
впливу на довкілля
наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу
на довкілля
передбачену процедуру оцінки впливу на довкілля та можливості
для участі в ній громадськості
вид рішення про провадження планованої діяльності, яка підлягає
оцінці впливу на довкілля, і орган, до повноважень якого належить
прийняття цього рішення